Zwroty i reklamacje

Warunki ogólne:

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres siedziby firmy.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także
wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 Uwaga!Szczegółowe warunki reklamacji i zwrotów zawarte są w regulaminie sklepu.


 

Produkt dnia
[DS / 3DS] Pokemon White 2
[DS / 3DS] Pokemon White 2
209,00 zł 185,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl